Wednesday

Idag har varit en riktig härlig och bra dag. Har gått bra på mitt jobb, sålt som fasen och efter jobbet så har jag gått ut och gått en bra runda med linn och jäklar vilket tempo vi fick upp. Helt slut, blir väl snart sängen. Sitter just nu och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Imorrn väntas det träff med karin på morgonen för då ska vi byta mitt vardagsrumsbord till det som jag har hemma hos mina päron. Sen blir det jobb 13.45-18.45 sen blir det bowling med jobbet är det bestämt. Hoppas på att vinna såkalrt :) Snart är det alla hjärtans dag.. känns ju lite surt som vanligt :P haha men vad gör man? bara att digga läget. har varit singel hela liiiiivet och det är väl både för och nackdelar :P Nu spelas det Hoffmaestro för dem är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback