What hurts the most..

..är att se mina vänner må dåligt... Ställer alltid upp för er, vad som än händer!

Idag har det varit en otroligt skön dag.. Tog en liten "utflykt" Med ebba runt fyra till stan och åt lite glass för att värma oss i solskenet.. Sjukt skönt nu när våren är på ingång.. Kan säga oxå att Mcdonalds serverar skålhett Kaffe... Jag skojjar itne om jag säger att hela min tunga var bedövad i tre timmar idag.. Shit.. ändå drack jag upp allt kaffe..

Ikväll så joinade även Sofia, för att mysa med mig och Ebba..
Shit den kvinnan kan man inte annat än att älska, haha.
Vi ska kolla upp lite grejer jag och fia sen blir det till att boka teoriprovet för bilsatan.. haha är så jäkla less på allt det dära med bilen nu, vill bara ha mitt jäkla körkort..

Vi tog även en sväng till Citygross, shit vad mkt folk det var där.. lovar att hela kalmar hade kommit dit (även ett fåtal turister, som körde som galningar på parkeringen).

Beata är fortfarande bortrest, saknar den kvinnan men aja snart ska vi boka resa till Köpenhamn vart det tänkt, hoppas att alla kan hänga med nu bara :) På fredag är ialfall sista dagen..

I helgen har jag itne planerat så värst mkt bara att ebbas lilla födelsedag ska firas på fredagen.. vet inte omd et blir utgång men livet leker.. så vi får se vad som händer.. Lördag nalkas det melodifestival.. ska bli jäkligt gutt trots att det bara är dåliga artister med, hejar på LoveInStereo.. ola the one and only blonde.. diggar hans glappkäft, just only darfur!

Slutligen vill jag bara säga att "kalla fötter" kan vara den bästaste serien jag har sett, den humorn är oslagbar och jaa alldeles alldeles UNDERBAR!

Tack hej Leverpastej, som Bert skulle ha sagt.

p.s Lägger in ett litet vänner-kollage :) (Emmas bild var för stor, så den kom inte med.. Men hade tänkt ge hennes bild ett helt inlägg själv istället..) Haha


Kommentarer
Postat av: DIN VÄN LINN

TACK FÖR BILDEN, ÄLSKLING :)

Postat av: Din framtida fru Ebba

Tack för bilden hörru!
men linn va fan snygg på sin bild, varför ser vi andra ut som as?!

2008-03-06 @ 22:19:31
URL: http://ebbastromberg89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback