Vilken Helg!

Helgen kan helt eneklt bara sammanfattas med ordet PERFEKT! Vilket liv det har varit och vilka minnen som skapats.

Fredagen var top notch. Alla kom com man ville och alla kom därifrån med :) Palace har aldrig varit så pass uppskattat utav mig men i fredags var det kanon. Jag var helt svettig av lytcka till alla låtar som spelades.
Efterfesten slutade i kaos för min del.. att dricka absinth klockan 03.00 och spä ut det med vad man trodde var coca cola, var fett gutt.(coca-colan var inget annat än vanligt röd vin, Jackpott!) Jag var ful i hatten hela natten. kan nämna några få ord som gått till historian t.ex. Who´s that Fart, where did i come from. Freddie och Petter fann detta jäkligt roligt. På något konstigt vis hade jag fått på mig ett par okända solglasögon med.. Haha Men som sagt vad gör man inte för sin omgivning med Absinth i kroppen..

Efter en seg lördagsmorgon så var det dax att bege sig på släktträff i nybro.. Suck säger jag bara.. Vilken fet baksmälla det vart, hade dessutom bara sovit två timmar den natten med, men iallfall... Mormor bjöd på skratt när hon berättade att hon hade haft en livs levande kyckling när hon var yngre som hon hade döpt till Gullenutt. Det namnet ska jag döpa min förstfödde, kille som tjej.. "Gullenutt lek inte med maten", fast hon/han skulle nog riskera att hamna i mobbar-Zonen.. haha men det är nått som man får ta.

Efter släkltmiddagen drog jag hem till Bea igen, där möttes man upp utav både män och kvinnor med pösiga kläder.. och med stora leenden på läpparna, jag hade antagligen gjort saker kvällen innan som jag garanaterat skulle få höra denna kvällen.. haha aja jag tar den, den här gången. VI satte iallfall uppe hela kvällen och lirade lite Rapakalja(om stavningen är fel är det bara att fråga Stavningskorrektarn Lisa). Det gick vilt till och en del uttryck lär gå till historian dem med. Men det var fett kul och jäkligt många skratt.

Idag Söndag så ska det bli fest igen.. vi har laddat upp med både öl, sprit, shots, cider o.s.v. Även Champange.. Vi ska egentligen ta det lugnt ikväll men vem vet vad som komemr hända.. Det är iallfall ingen Absinth.. puuh

För er som vill se lite bilder ifrån hur efterfesten slutade så ber jag er vänligt att besöka Izzysparks bilddagbok


Puss och kram hårig gran, som Maud adams skulle ha sagt ;)


Kommentarer
Postat av: petter

Vi går hem till fart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback