Mousaka!

Åter dags för ett litet inlägg i denna mycket obetydliga bloggens liv.
Men vet ni vad.. jag trvis!
Jag är en lycklig människa, som står på sina egna ben.
Så alla dystra människor.. lyd mitt exempel, bli för fan lite mera lycklig, ta till vara på vardagen och gör  den till det bästa utav de..skit i att skolan är tråkig, att jobbet går dåligt eller att du gått upp ett kilo.. Finns så sjukt mycket andra saker att oroa sig för och tänka på..

Veckan har än så länge varit hur go som helst, med både nöjen och vänner.. även lite jobb med..
Har på senaste tiden börjat att umgåsa med Sofia igen, så är hon tillbaka igen och det är så trevligt eftersom att hon alltid får mig till att skratta..
Bea har oxå varit en stor protein i veckan.. haha den kvinnan har ett skratt som gör att man bara vill hålla om henne... hoppas nu för tusen att det blir köpenhamn.. men som vanligt i vårt gäng.. blir det aldrig någonting gjort, och alal ska alltid tveka.. men om ingen hänger med till köpenhamn på påsklovet så tar jag fan med mig pappa(vaddå desperation, men iallfall)
Min Pappa, som förövrigt antagligen kommer missa min student, har köpt en ny mobil till min mamma.. haha herregud tror inte folk sett på maken till en sådan oteknisk mor.. men som sagt hon lever i en tid då man blir glad om man får visa legg på konsum.. så ja vem vet, tror nog hon komemr klara sig rätt så bra i livet.. haha annrs har hon ju mig till att reda ut allt det tekniska.. ;)

Sen så ska jag införa en ny sak här på min blogg, Det ska kallas för mitt  lilla "Guldkorn"
Detta Guldkorn ges till den personen som kanske har varit lite nere eller mått dåligt.. och för att få den personen på ett bättre humör så ska detta välomskrivna och gudomliga Guldkorn skänka lite extra glädje under dagen så att denne vet att jag tänker på den... Kornet kan även ges till någon person som gjort min Vardag lite ljusare o.s.v... Blir vilket fall som helst alltid en motivering till Guldkornet

Dagens Guldkorn vinnare är.....
Angelica Johansson.. Med motiveringen..
Gumman hela du är ett Guldkorn.. och du ska veta att hur du än mår och hur du än kommer bete* dig emot mig så kommer jag alltid att ha en plats för dig i mitt hjärta, och det kan inget ta ifrån mig.. Hoppas du förstår det...
// Din tillgivne och sämre hälft Patrik :)

*Hur detta ordet ska böjas kan ni fråga lisa roback, hon har nämligen MVG i Svenska A,B & C, haha

Det var allt idag för mig.. ha en fortsatt trevlig dag och hoppas att ni mår bra..

p.s rubriken har verkligen ingen connection till dagens inlägg, gillar bara ordet och mat.. d.s

Ha det bäst..Herkuläsk.. som herkules skulle ha sagt ;)

Kommentarer
Postat av: lisa roback

språkpolisen är alltid på plats först när någon säger något fel! så akta er där ute! (för jag säger/skriver aldrig en stavelse fel...)
:P

Postat av: Angelica

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-03-16 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback