Jason Mraz - I´m Yours

Vaddå att den låten väcker minnen och sommaren till Liv.. Snart kommer den varma tiden.. Love it..

Har den senaste tiden bara gått runt och tänkt på en massa saker som jag inte borde tänka, en massa tankar som håller mig vaken om nätterna.. Men herregud vad skulle man göra om det verkligen kom ut.. Livrädd nästan helt vettskrämd..

Men iallfall..........

Snart bär det av till Köpenhamn med bil, så jävla gutt.. fylla på med lite sprit och brännvin nu inför några månader (veckor) framåt.. vi åker då lönen har kommit och då man kan köpa utan att tänka.. vilket är ett perfekt utgångsläge :) Yeah, snart måste man köpa springbreakbiljett med:D haha fasen va tiden går snabbt, studenten med snart.. ChaiZe ;)

ÄR sjukt jäkla trött på jobbet med, men idag gick det fatkiskt konstigt nog bra, fick iväg fyra avtal idag : ) tack för att Lisa och Emma är där och livar upp stämningen :)

PÅ FREDAG ÄR DET FEST... Hoppas det blir årets fest asså.. är så fett sugen på att supa mig redlös.. hahaha :)
Jag och Sofia ska dit tidigare och hjjälpa bea med att städa och skära och sånna grejer :) Sen så ska det nog kanske hinnas med lite bowling innan bea om vi har tur att det har öppet.. Men som sagt KOmemr bli en sjukt härlig fredag :)
Och vad skulle vi vara utan våra kära fredagar? Nyktra och degiga.. men antagligen sjukt glada över att skolan blivit minskad med en dag :)

Ha det fint & hoppas du mår fint (morfin), som knarkarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback