I will come to you..

Idag har det varit en mycket dyster dag (Bortsett Ebbas 19-årsdag..Grattis!!)
Har nämligen kommit till mitt slutavsnitt i "Kalla Fötter", Jag vet inte hur jag ska klara mig utan den serien, och de sista avsnitten.. ja herregud..VARFÖR? Haha vaddå besatt av en serie.. Men så kan det vara. Ni som inte inser denna besatthet..Ja ni borde helt enkelt vara glada som ni har det...

En annan sak som tynger extra hårt på axlarna denna dag, har varit både körkortet och skolan... Shit kan inte bara denna tiden springa förbi till somamrlovet.. det skulle vara så jäkla SKÖNT! Ska i och för sig jobba skiten ur mig i sommar.. Ska nog spara ihop till en lägenhet och lite respengar... så att jag kan försvinna bort ett tag, samla mina tankar till hur jag ska bygga upp min framtid..

Imorrn Nalkas det Födelsedagskalas för vår one and only Ebba:) Hon har äntligen nått den åldern då man inser hur värdefullt ett år kan vara tills 20 :)
Sen blir det utgång för alla de andra, själv känns det som om att ajg kommit in på ålderns höst eller nått skit.. haha är för första gången sen jag fyllt arton inte så värst sugen på att gå ut..

Mamma kom hem ifrån sjukhuset idag med i linköping, skönt att ha henne hemma och med ett bra humör igen :) har varit så jävla mkt skit nu den senaste tiden.. Sen har jag fått reda på att min pappa ska vara borta hela sommaren, för att han fått ett nytt jobb... Vet inte om det är positivt eller negativt, han kommer antagligen missa min student och jag kommer att få ta hand om alla fysiska sysslor i hemmet.. Men samtidigt blir det jäkligt gutt att han är borta, för då blir det iten så jävla mycket tjafs hela tiden..Men pappsen kommer sakna dig ändån :)

vet inte mera vad jag ska skriva om.. känns som om att jag fått med det som jag velat..
Denna sångtext får avsluta mitt inlägg av Hanson..Save me..Bara ett stycke dock!

Won't you save me 'cause saving's is what I need
I just want to be by your side
Won't you save me
I don't want to be just drifting through the sea of life

Tack och adjö, korv i bröd, som Bert hade sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback