Blogg-Epedemi!

Welcome.

Shit vad har hänt i min vänskapskrets med bloggandet asså? För ett halvår sen när denna skapades då var det verkligen ingen som vill skaffa en..Men som sagt tider ändras och bloggar skapas.. och nu har alla det.. så välkomna in i värmen mina vänner! Och jag ska börja uppdatera min med nu, så det så!

Jobb-uppdatering.

Jobbet och Skolan rullar på men shit har klump i halsen för allt jäkla arbete med att få allt att rulla så att jag inte går in i väggen.. Vilket fall som helst så går Jobbet skitbra och jag stormtrivs verkligen. Ångest för vad man ska göra efter skolan är hela tiden ett jobbigt seminarium, men men.. har iallfall fått sommarjobb nu i Sommar på Konsum igen.. synd bara att alla gamla goa kollegorna inte är kvar där i sommar utan nu är man själv den gamle bland alla nya.. Stannar kvar på fortum med för att jag diggar sällskapet..

Vännskaps-uppdatering.

Nya vänner har jag fått och några har även gått. Men jag trivs med hur det är nu och det blir bara bättre och bättre..
Har även börjat att planer en liten "weekend-resa" men vi får se vad som händer, Tycker det vore sjukt kul om nu lyckas komma iväg som förra gången.  : )

Liv-Uppdatering.

Nöjd med allt som det ligger till nu faktiskt.. vikten kan bli bättre men känner lite så hära.. Borde inte vara bättre om jag blev mera självsäker på mig själv och acceptera hur jag ser ut och om det inte uppskattas vem bryr sig? Att tänka hela tiden att man måste gå ner typ 15 kilo för att kunna få tjejer och sånt är bara en massa blaha blaha... Jag är nöjd med mitt liv som det är.. Så det så.

p.s Har även klippt mig, tack Sofia :) d.s


Kommentarer
Postat av: ebba

danmark måste fasen bli av! ja vill :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback