Uppdatering

Jaha då var det dax igen så som många gånger förr..

Det har hänt sjukt mycket saker sen senast jag uppdaterad min blogg..
Anledningen till att jag inte skrivit så mkt kanske har med att gör att jag tröttnat på att skriva.. men aja här kommer det..

Skolan är ett stort dilemma nu..
Detta har jag kvar innan jag får springa ut med studentmössan..
- Munk-dagboken i Religionen
- En jämförelse mellan två olika droger i Naturkunskapen
- Labb Rapport i Naturkunskapen
- Släktträdhistoria i Historian
- En uppgift om en epok (antiken) i Historian

Det är säkert mera saker men kommer inte på dem nu iallfall.. men fan.. haha hoppas jaghinner med hälften iallfall..

Om vi ska gå över till Jobbet så går det faktiskt kanon just nu klarat min budget rätt så rejält.. Vilket känns sjukt skönt : )
 
Imorrn är det fest och jag är sjukt sugen på att festa loss  ; )

Kärleks beskymmer så det står härligt till med.. Haha pallar fan snart inte längre.. Speciellt inte när alla ens kompisar är typ emot det.. Jag är fan itne van vid kärlek eller iallfall intresset för den personen.. Men vad ska man göra lixom? Aja hoppas allt löser sig iallfall.. men det är jäkligt jobbigt just nu bara..

Har klarat teoriprovet nu så nu är det bara uppkörningen kvar.. men ändå det som känns jobbigast..

Så det var en lite uppdatering..:P

Kommentarer
Postat av: LISA

tycker nog allt att det är dags för en ny uppdatering!!!!!!!!!!!!

2008-05-02 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback