Wind it up.

Kärleken vart finns den? Den måste komma snart tycker jag.



Idag är det min först blogg som blir skriven, tack emma : )


December 16.


Idag har varit en mycket hektiskt dag, med mycket stress och upptåg. Men min slut station blev hos Annika trots allt, har haft en jättekul kväll hos henne och med alla andra goa och nya vänner.


Idag har det hänt en massa grejer, som gör mig så jävla fucked off. hur kan man bara tänka tanken? Håll er kvar till den ni har. det finns flera tusen som söker efter kärleken och skulle göra precis vad som helst för att få den, så slösa inte bort någonting som ni har och kan värna om. "Det är insidan som räknas" må vara ett överskattat citat men det borde fungera. jag själv lever för det citatet och kommer alltid att göra det med.


Imorrn blir det EF-Fest, fett grymt. ska festa järnet. Är laddad som tusan ska jag säga er. Ska dricka lite nya grejer oxå, så nu kanske jag äntligen får till det.. haha.  eller vad säger du Linn..Haha


Emma du betyder mera än vad du anar. hoppas vi alltid förblir vänner min baby. <3


När jag ser in i dina ögon är det som om att allt stannar till.


Kommentarer
Postat av: Emmmmmzo

bra, insidan räknas, och kärlek är faktiskt ett privileguim, håll fast vid den om ni finner den....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback