Söndag igen..

Ännu en seg söndag, med mycket plugg och huvudvärk. Väldigt mycket i skolan just nu tills den 22:a.

Igår vart det EF-fest det var jätte kul att ha det. men fy fan vad man fick städa efteråt asså. ussh. Men det gick mycket smidigare med att vara ett gäng. Nattens intåg kunde jue inte ha varit bättre, en liten madrass med tre pers. Hampus jag och Anna, oj oj oj vilken natt det vart. Hahaha.. Städningen tog fem timmar sen. det vart jue itne så jätte härligt men vad man att välja på , Hampus insats i städandet är lika med NOLL. han gick runt och sjöng och skojjade medans vi andra kämpade på.

Trots mycket huvudvärk och värkande kropp, så mår Putte fint fastän att det kunnat´ varit värre...
En sak har jag lärt mig utav helgens kravaller och det är att jag aldrig i hela mitt liv ska ha hand om en fest. Vilket JOBB!..

Idag ska jag plugga som in i norden, har ett fett inlämningsmoment i privatekonomin. Men Putte har allt under kontroll, för hoppningsvis : )

Ville oxå säga grattis till födesedagsbarnet ANGELICA.. Hon är nu mera 17 som om oss andra. Grattis gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback